آرام و مهربان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 21 شهريور 1390
بازدید : 95
نویسنده : عباسی

سلام عمو

ما دختراتون و برادرزاده هاتون هرگز کاری نمی کنیم که آرامش شما بهم بریزه.

همچنان این فضای صمیمی و این دوستی های پاک را حفظ می کنیم و اجازه نمی دهیم افراد فرصت طلب با ذهن ناآرام خود این دوستی های ناب را از ما بگیرند.بنابراین به دست نوشته های ارزشمندی که برایمان میگذارید بسنده می کنیم و با جان ودل به تک تک مواردی که نوشته اید عمل می کنیم.عمو بازهم برای ما برادرزاده ها و خواهرزاده هاتون نامه بنویسید.

خواهری ها من به تک تک نظرات و عقاید قشنگ و منطقی شما ایمان دارم خودم شاهد بودم که بین نظرات خوبتون چیزی نبود که بخواد موجبات ناراحتی رو فراهم کنه اما متاسفانه هرچقدر هم از راه درستش وارد بشیم دوباره یک عده افراد ناخلف در صدد ایجاد آشوب و نگرانی برخواهند آمد که به اسم منو شما دوستان گلم تمام خواهد شد در نهایت هم عمویی دلگیر ..که در پست جدید عمو این موضوع کاملا مشهوده

پی نوشت : قبل از اینکه عمو پست جدید را بزنند من با یک سری کامنت مواجه شدم که با عناوین واسمهای مختلف نوشته شده بودند اما اونها رو تایید نکردم چون مضمون خوبی نداشتند خودم تصمیم داشتم ایمیل ها را بردارم که عمویی پست جدید گذاشتند و با خواندن پست جدید عمو متوجه شدم این افراد تنها به کامنت دادن در وبلاگ من بسنده نکرده و از راههای دیگر هم وارد شده اند که رفته به گوش عمویی مون رسیده وعمو این پست رو زدن..به هرحال خدا رو شکر می کنم که همچنان این دوستی ها پایدارتر و محکم تر از قبل ادامه داره و عمویی هم با دست نوشته های خوب شون مثل یک عموی واقعی راهنمای ما برادرزاده هاشون هستند.

عاطفه گرزین:به نام خدا..سلام اجی…اره منم از این میترسیدم که زیادی شلوغ شه..میخواستم دیشب کامنت بذارم و بگم بچه ها حواسمون باشه هدفمون فقط نقد برنامه های شبکه۲ است ولی هرکار کردم تا نصفه صفحه برام باز میشد:(

مبینا کیا:عموجان،ممنون از اینکه به فکر ما هستید!ما به هیچ وجه از رو احساسات و دلسوزی این حرف ها رو نزدیم چرا که به شما و کارهاتون ایمان داریم و متوجه هستیم،لطفا سوءتفاهم نشه.ما این حرف ها رو نزدیم که شما زودتر بیاین رو آنتن،چون میدونیم شما وقتی میاین که حرفی برای گفتن داشته باشید!این حرفا رو به حساب اینکه ما طرفدارتون هستیم نذارین..به عنوان یه بیننده نظر دادیم و این ها صرفا نظر ما نیست!چون چیزایی هست که به وضوح دیده میشه و اطرافیان ما هم متوجه هستند.
منکر زحماتی که میکشند نمیشیم!از ما نظر خواستن و ما هم صادقانه فقط نظرمونو گفتیم!من در کل ازتون معذرت میخوام و به شخصه دیگه نظری در این رابطه نمیدم..در پناه حق

عاطفه گرزین :به نام خدا.اره اجیم این طوری بهتره..عمو هم خودش بهتر میدونه که اگه پیام و یا حرکتی غیر معقول و ناراحت کننده بوده از جانب ما نبوده چون ما که حرف خای نزدیم فقط از برنامه های شبکه2 انتقاد کردیم همین نه به کسی توهین کردیم نه چیزه دیگه ای ...به هر حال اینجا فضاییه که هر کسی میتونه هر چیزی بگه..پس ما نباید این فضا رو ایجاد کنیم که به اسم ما هر حرکتی انجام بدن...ارام.....مهربان

شیرین :بنام خدا/سلام بابایی.بازم ممنون بخاطر پست جدیدتون*آرام و مهربان*عمویی دختراتون هیچ وقت کاری نمیکنن که باعث نگرانیتون بشه..اگرم این اتفاق افتاده دختراتونو ببخشید..دیگه تکرار نمیشه*:)نکته اول :خداروشکر عمویی.خیلی زیاد ممنونم که از حالتون دختراتونو باخبر کردید.ایشالله موفق باشید و منتظر برنامه آیندتون میمونیم.نکته دوم :بله عمویی..ماهم منکر زحمات شما و همکاراتون نیستیم*:)امیدوارم هرکسی که برای بچه های ایران”با جون و دل” کار میکنه موفق باشه.اگرم نظری داریم با روابط عمومی سازمان درمیون میذاریم.نکته سوم:دختراتون جملتونو یادشون نرفته ” از روی احساسات هیچ وقت تصمیم نگیرید ”بابا؟ از این به بعد حتی نمیذاریم سر سوزنی آرامشتون بهم بخوره.ماهم از این به بعد بیشتراز بیش به خداوند توکل میکنیم.حرفاتونو با جون و دل خوندم و ازتون بینهایت ممنونم بابت راهنماییتون*:)مواظب خودتون و قلب مهربونتون باشید.

*شیرین دخترتون*

پریسا مسعودی :به نام خدا.سلام عمو جون دوباره اشتباه کردیم ، نه عمو؟؟!! عموی خوبم من دوباره یادم رفت که وقتی عصبانی هستیم این  شیطونه که به ما نزدیک تره عموجون از شما وهمکاراتون میخوام که مارو ببخشین سعی میکنیم فضای اینجارو دوباره کودکانه صمیمی وبی آلایش کنیم . دوستون دارم عمو جون وامیدوارم ما رو بخشیده باشین عمویی قول میدم آیینه تکرار رو توی یه کاغذ همین الان بنویسم و هر روز با خودم تکرار کنم .از خدا میخوام که همیشه لبتون خندون ودلتون شاد باشه.

مائده :بسمه الله.سلام... چه خوب که قبل از این که دیر بشه رک و صادقانه باهامون حرف زد...عمویی من... تلوزیون اصلا مهم نیست... بخند عموییم...

پری دریا :دوستان گلم بهتر است دیگه تو نت انقدر تعصب روی برنامه عموپورنگ نشان ندهید … عمو سایت شبکه دو را معرفی کرد تا انتقاد و پیشنهادها را انجا بیان کنیم.همه ی ما از وجود کسانی که سوژه سازند باخبریم و ممکن است دوباره اتفاق ناگواری دراین محیط رخ دهد و عواقب بدی به دنبال داشته باشد.همه ی ما طالب ارامش هنرمندان هستیم …

عطیه ی عمویی به جمع وب نویسان عمویی پیوست کلیک کنید اینجا خونه خوشگل عطیه





:: برچسب‌ها: عمو , عمو پورنگ , عمو فرضیایی , عمو داریوش , عموپورنگ بچه ها ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 12759
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com